Kitap Death Note evreninde geçen kısa öykülerden oluşuyor. Yıllar sonra tekrar ana karakterleri görmek mutlu etti. Orijinal hikayesi gibi etkileyiciliği yok ama keyifli öykülerden oluşuyor. Ryuk'u ve L i özlemişim ..
Güzel vakit geçirmek isteyenlere tavsiye ederim (: