·330 syf.····Okunma: 17 Şubat 2024 00:00 Acısıyla , tatlısıyla, sıkıntıyla ve hüzünle atlattık #pandemi günlerini. Maske, dezenfektan , eve kapanma,sosyal mesafe , ... Alışması zor oldu , hele de bizim gibi yakın temastan ve dokunmaktan hoşlanan bir toplumda . En çok da alışveriş yaparken sıkıntı yaşadım ben. Sosyal mesafeye uymayan , uyarınca da haklı gibi tartışma çıkaranlarla ... Bir maske takıp burnunu açık bırakanlar vardı !!!! Ne günler yaşadık Eve kapanma zor olsa da sonrasında tekrar dışarıda serbestçe dolaşmak tuhaf geldi. İnsan her şeye alışıyor maalesef...
Ressam ,yazar Ömür Eke 'nun yazdığı o dönemleri ve sonrasını anlatan çok keyifli bir kitap okudum.
Ben, Kendim, Şahsen
Bizzat'ın kaleminden
Pandemi döneminde yazar kendi ile sohbete başlıyor.
" Kendimi oyalamak için ekmek yapmadım ama kişiliğimi mayalayıp üçe böldüm, fırına verdim. Benim için bir nevi covid oyunuydu bu! Ona karşı hayata tutunma çabaları da diyebilirsiniz."
Bize tek tek bu kişilikleri tanıttıktan sonra başlıyoruz muhabbete
Hayatta karşılaşabileceğimiz her konudan, geçmişten, çocukluktan, kitap okumaktan, ... bahsediyoruz . Bahsediyoruz diyorum çünkü ben de ortak oldum bu keyifli, espritüel konuşmalara. Bir çeşit istenmeyen misafir olabilirim ancak aldırış etmedim. Zaten bir süre sonra onlar da beni kabullendiler. Teybe ses kaydetme anılarını anlatırken ben de kendi çocukluğumdaki ses kaydetme anılarımı anlattım. Babamı, babannemi yad ettim . Çoğu konuda onlarla hemfikir oldum , benimle aynı düşünenlerle sohbetin çok keyifli olduğunu hissettim. Bu nedenle hiç yabancılık çekmedim. Sanki kırk yıllık dosttuk
Bu keyifli sohbetler kısa bölümler halinde ilerlerken yazarımızın resimleri ile renkleniyor. Hepsini tek tek incelemek çok güzeldi.
Bu arada benim de arada kendi kendime ile sohbet ettiğim ve arada kızdığım , güldüğüm ve uyardığım bir gerçek
Yazarın ikinci kitabı ve benim okuduğum ilk kitabı. Keyifli kalemini çok sevdim