İncelemem
7/10
·216 syf.··
2024 19. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 18 Şubat 2024 15:35
İlk kitaba başladığım zamanlar aslında o kadar iyi olmadığının farkına vardım ve çok karışık gelmeye başladı . Belki de o anki zihnim ve duygularım buna müsait olduğu için ancak sonradan hikayenin anlamına ve derinlemesine bir şekilde anlamaya çalıştım ve diğer kalan kısım ise gerçekten çok güzel geçti. İçinde dört öykü vardı .özellikle dostlarımızın dostları beni çok etkiledi kitabında ismi olduğu için olabilir bir de son öykü gerçekten de çok güzeldi . Kitabı okumanızı tavsiye ederim ama çok daha beklentiniz olmasın yani . İyi okumalar .
Dostlarımızın DostlarıHenry James · Kırmızı Kedi Yayınları · 201780 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.