·568 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2024 23:45 Yazarın acilen 4. Kitabı yazması gerek. 1. ve 2. Kitaplar çok hareketsizdi ama bu kitap pek çok şeyin ortaya döküldüğü bir kitap olmuş. Her bölümü heyecanla okudum. Wattpad döneminden de hatırladığım için Karam’ın yaşaması bana sürpriz olmadı ama yine de okurken aynı heyecanı yaşadım. Yazarın kalemine sağlık bu arada soluksuz okutuyor. En kısa sürede 4. Kitapta görüşmek üzere :)