Alıntı paylaşma hakkım bitti ben de inceleme yazayım dedim .
Bu kitapta ben ciddi anlamda Bestegülü şişman sanıyordum . Ama gel gör ki kız çok beklediğimin ötesinde çıktı. Ayrıca şu oğuz öldü diye ağlayanlara sesleniyom . HAYAL ALEMİNİZİ GERÇEK HAYATINIZ OLMASINA İZİN VERMEYİN gerçek değil kendinizi günlerce yiyip bitirmenize gerek yok.
(Bir metro vardı Helin ile Yankıyı birleştiren, bir metro vardı Oğuz ile Bestegülü ayıran.) :)