Kardeşim için almıştım başta ama ben de, konusu anlatımı nasılmış diye bakarken kitabı bitirdim...Sürükleyici bir kitap bir saat gibi bir sürede bitirdim. Sayfalar arası geçişli. Ben pek fantastik okumayan bir insanım ama fantastik seven kardeşim için çok uygun bir kitap oldu. Aslında fantastikliği de öyle çok yoğun değildi, perili olduğu düşünülen bir eve giren çocukların orda yaşadığı olayları anlatıyor. Başta sayfalar arası geçişli demiştim, bu çocuklar için çok uygun bir kitap. Onlara küçük yaşlarda iyi karar vermeyi öğretir, böyle sürükleyici bir kitap tabii kitap okuma sevgisini de öğretir. Böyle kitaplar daha çok olmalı.