Çok uzun bir serinin sonuna gelmemin mutluluğu ve hüznü var şu an üzerimde. Bitince bir an boşluk oluştu içimde. Kaç aydır aralıksız okuyup karakterler ile bağ kurunca böyle oluyormuş demek ki. Severek ve gülerek okuduğum bir seri oldu. Yer yer sıkıldığım bitse de Rand'ın maceralarını devam etsek dediğim çok yer oldu. Her karekter ayrı ayrı beni mest etti. Harbiden Robert Jordan yapmış bu işi. Keşke ömrü yetseymişte kendi tamamlasaymış. Ancak Brandon Sanderson çok güzel tamamlamış seriyi. Okurken farklı bir yazarın kalemi hiç gözüne batmadı. Güzel bir son oldu herkes için. Aklımda bir kaç soru kaldı ancak internette ve yabancı forumlarda yaptığım bir kaç araştırma ile çoğunun cevabını buldum. Kesinlikle çok güzel bir seri ve ona yakışan güzel bir kitap ile bitti.