·224 syf.····Okunma: 25 Şubat 2024 09:28 Okuduğum en vakit kaybı ve en gereksiz kitaplardan bir tanesiydi. Hikaye asla ilgi çekici anlatılamamış, zaten böyle bir hikayeyi anlatmanın da hiçbir gereği yokmuş. Baştan sona gereksiz bir kitap.
Yarıda bırakacaktım ama madem o kadar okudum bitireyim diyerekten bitirdim. Asla önermiyorum.