Kitabın dinamiği güzeldi. Ben sonunu tahmin edebildim. Bence tek sıkıntı oradaydı. Yazarın dili gayet anlaşılırdı. Ve nasılsa bu yazar ne yazsa ürkütücü bir tarafı oluyor gibi. Bu da büyük bir yetenek. Okunabilir bence.
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,7bin okunma