Merhaba,
Yabancı bir gazetecinin dinimiz hakkındaki görüşlerini, düşüncelerini merak ettiğimden dolayı okumak istedim. Aslında yazıldığı dönemde cevap verilmesi gereken bir eser. Çünkü içerisinde oldukça fazla yanlış, yanlı, önyargılı bilgiler, cümleler var. Bir çoğunu bloğumdaki yazımda yazdım zaten. Yazarımız Peygamberimize hayran ancak semavi dinlerin insan ürünü olduğunu, dolayısıyla İslam dininin de Peygamberimiz tarafından yazıldığını düşünen açık cümleleri var: hicreti kaçmak olarak nitelendirmesi, sürekli bazı kötü örnekler üzerinden koca toplumu mimlemeye çalışması. Yani bu garezinin kaynağını da sebebini de anlamaya çalıştım ancak bulamadım, çünkü yorum yaparsam ben de önyargılı olacağım. Yine de gazeteci kimliğine yakışmayan türden taraflı yorumlarının olması üzücü. Nerede yalan yanlış bilgi varsa hepsini kitabına yerleştirmiş, bunlar üzerinden bir şeyler kurgulamış, okuyucuyu da yönlendirmeye çalışmış. Tutarsız ifadeler var.
Daha fazlasını bloğumda yazdım:
hknkr.com/hz-muhammed-ve-...
Kesinlikler önermiyorum.