·352 syf.····Okunma: 26 Şubat 2024 15:52 Kitabı okurken Marin'in acısını ve çaresizliğini çok fazla hissettim. Bir insanın yaşamındaki önemli D kişinin yaşayıp yaşamadığını bilmeden hayatına devam etmesi çok zor. Kitaptaki karakterlerinin hepsinin aile geçmişine bakılınca insanı şuan ki duruma hangi olayların getirdiğini görebiliyoruz. Okunabilir tavsiye ederim.