Başlarda biraz sıkılmış olsam da bence güzel bi kitaptı.Ana karakterin yani mahkumun duyguları cok iyi anlatılmıştı o yüzden kitap boyunca bol empati yapıyoruz.Son sayfalarda karakterimizin kızıyla konuştuğu yerler bence kitabın en güzel sayfalarıydı.Herkes okumalı bence kitabı.