Birkaç saat içinde okuyup bitirdiğim şahane kitap. ‘Bir kadının kendi kendini tamir etmesinin hikayesi’ diyor arka kapakta ve o kadar güzel bir şekilde anlatıyor ki bu süreci. Tadı damağımda kaldı resmen.Kafa dergisinde okuduğumu hatırladığım Osman’la ilgili yazılar kitap haline getirilmiş. Hüzne boğulurken bir anda kahkahalar atarken bulabilirsiniz kendinizi. Kitapta altını çizmedik yer bırakmadım sanırım.Bu hikayeye tanıklık etmek çok güzel ve keyifliydi.