8/10
·384 syf.··
2024 23. kitabı
Kitabın ilk çeyreği Bonnie karakteri hakkında ne düşünceğime emin değildim. Eğlenceli ve biraz da benmerkezci bir karakter. Çoğunlukla kahkaha atarak başladım kitaba. Özellikle İskoçya ya giderken ki o yol seyahatleri ve yeni bir ülkeye alışma süreçleri eğlenceliydi. Dakota ve Bonnie arkadaşlığına bayıldım. Yan karakterler güzel hava katmış hiçbiri zorlayıcı karkaterler değildi. Rowan!!! İLK YARI ÇOK UMURSAMAZDII. Gerçi Bonnie de öyleydi ama yine de peşimizden koşsun içi içini yesin istedim Rowan için dkdk Ama kendinden emin bir karakter olduğu için hiçbir yemi tutmadı :) Rowan'da travması vardı onlar tekrar yüzeye çıkıyor ve bu sefer ona destek olacak bir kız arkadaşı var... Eğlenceli, ateşli, arada hüzünleneceğin ve arkadaş ortamındaki sıcaklığı size hissettirecek çerezlik bir kitaptı. Ben severek okudum. 4/5
İskoç KaçamağıMeghan Quinn · Ren Kitap · 2024209 okunma
·
250 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.