"İnsan; öldükten sonra ne kadar çabuk unutulduğunu görse kimseye kendini beğendirmek için çabalamazdı.."
··3 alıntı·
53 +1'leme
·
37,3bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaşarken ölmekten kasıt bu değil.Tabiki öğrenciysen öğretmenine hayatında değer verdiğin eşe dosta beğenilmek için özenli olacaksın söz ve davranışlarına.Bu tür paylaşımları insanlar diğer insanlara önem vermemek şeklinde algılıyor kimse okuduğunun ne anlatmak istediğine kafa yormuyor artık.Kaba saba ,kendinden bihaber ,bencil insanlar türedi.
Verdiğimiz değer kadar değer göreceksek değerin anlamı olmaz olsada sadece alış veriş gibi karşılıklı bir sistem olur.
Çok doğru
Keşke ne zaman öleceğimi bilsem