Açıkçası bu kitabın neden bu kadar yüksek puan aldığını anlamıyorum. Kitap çok fazla klişe içeriyor ve bir yaz dizisi diyebilirsin. Hele ki babanın bir köşeden çıkıp kıza seni sevmeyi son anda ikna etmesi, aynen kardeşim.
Bunun dışında bir kadını bu kadar sevmek ve onun peşinden bu şekilde gitmek ne kadar sağlıklı. Hayatta yapılacak o kadar çok eğlenceli şey var ki...