·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2024 17:19 Kitap hakkında konuşmak istediğim çok şey var ama hiçbir şey bilmeden başlayın ciddiyim çok iyi bir kitaptı sadece çok vahşet içerdiğinden haberiniz olsun etkilenirseniz okumayın çünkü cidden çok vahşet vardı ama beni etkilemez diyorsanaz fantastik seviyorsanız koşun ve alın. Çok çok çok iyi kurgulanmış 3 kısımdan oluşan her kısmını ayrı sevdiğim bir kitaptı. İlk kısımda fantastik hiç yok neredeyse asıl fantastik kısmı 2 ve 3te. İlk kısımdaki akademi bölümlerini okumak çok eğlenceliydi. Ana karakter Rin çok güçlü bir karakterdi asla pes etmedi. Diğer karakterler gibi "ben buraya ait değilim "triplerine falan girmedi çok cesurdu ve azimliydi,bayıldım. Arka kapağını bile okumadan alın okuyun ben öyle yaptım az buçuk fikrim varken alıp okudum ve iyi ki öyle yapmışım. Bir de içinde tarih kısımları vardı nromalde sevmem ama o kadar sarıyor ki kitabın tamamen farklı bir evreni var bu da onu epik fantastik yapar bence.