·426 syf.····Okunma: 01 Mart 2024 00:00 Kitabı pek beğenemedim. Serinin ilk kitabı olan Elf Kralı ile olan Anlaşma da çok fazla hoşuma gitmemişti. İ
Peri Prensi ile Dans, hep tahmin ettiğim gibi gitti ve bitti ortalar sıkıcıydı bana göre...
İki kitapta da ne karakterlere ısınabildim ne de hisleri bana geçti
Elise Kova'nın çevirisi olan bütün kitaplarını okudum sanırım daha fazlasını da okumam Hava Uyanıyor serisi mükemmeldi bana göre beklentim artıyor hali ile ama sonrakiler pek sarmadı diğer kitaplarının da güzel olacağını düşünmüyorum.