·309 syf.····Okunma: 02 Mart 2024 23:33 Kitabı okurken kendi alanımla ilgili(psikoloji ) bu kadar detaylı bilgiler göreceğimi hiç zannetmemiştim. Hatta bir ara yazarın psikoloji ile ilgili bir eğitimi var mı acaba diye baktım:) Genel olarak okunabilir bir kitap sadece sonunun daha farklı olmasını tercih ederdim. Kitabın yarıdan çoğunu okuyunca çözüyorsunuz olay örgüsünü . Ve birine duyulan sevginin/aşkın hastalık boyutuna gelince nelere yol açtığını görüyoruz en sonda.