·288 syf.····Okunma: 03 Mart 2024 10:57 Bu yazar sakız falı yazsa okurum sanırım, dilini çok seviyorum. Hizmetçi serisinde olduğu gibi kitabın sonuna kadar merakımı ve heyecanımı hep diri tuttu. Sonu için daha farklı bir şey bekler miydim emin değilim ama son düzlükte ağzımın açık kaldığı yerler oldu o yüzden bence bu haliyle de gayet iyi bir akışa sahipti. Umarım aynı tarzda kitaplar yazmayı hiç bırakmaz.