·96 syf.····Okunma: 03 Mart 2024 21:15 Kitabın isminden de anlaşıldığı gibi gerçekten tuhaf bir hikayeydi okuduğum. Ama tuhaflığın arkasından bize verdiği mesaj harikaydı. Kitap ;İyi ve kötü olmak arasında kalmayı ,dış görünüşümüzün içimizdekini gizlemesini ya da ilk fırsatta açığa çıkartmasını ,seçim yapmanın zorluğu ve birazda talihsizliğe uğramayı konu almış kısa ve net bir mesaj veriyor.