·401 syf.····Okunma: 03 Mart 2024 23:43 Kitabı ilk okumaya çalıştığımda biraz okuyup yarım bırakmıştım ama çok övülen bir kitap olduğu için tekrardan şans vermek istedim. Kitap ikinci okuyuşumda da elimde süründü maalesef. Son 100 sayfaya kadar çok sıkıcı bir şekilde ilerledi bence. Yazarın anlattığı olaylar kitabın sonuna kadar hiçbir şekilde anlaşılmıyordu. Ters köşe ya da gizem anlamında değil yazar anlatmaya çalıştığı şeyi tam olarak anlatamıyormuş gibiydi. Son 100 sayfası daha iyiydi ama kitabı tamamiyle düşündüğümde beni tatmin etmedi. Belki de benim tarzım bir kitap değildir seriye devam etmeyi düşünmüyorum.