·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2024 19:26 “Bugüne kadar pişman olduğunuz en büyük şey neydi?
Ve bu pişman duyduğunuz şeyi yapmış olsaydınız nasıl bir hayatta olurdunuz?”
Çaresizliği dibine kadar yaşayan Nora, hiç kimsesi kalmamış bir şekilde, hayatına devam ederken, hayatın onun için yaşamaya değer bir yer olmadığına karar verir. Kendini öldürmeyi bile beceremeyen Nora, pişmanlık duyduğu olaylarla yüzleşir. Ve pişmanlık duyduğu olaylar olmadan hayatını tekrar dener.