·50 syf.····Okunma: 04 Mart 2024 20:26 kitap iyi güzel hoş bayağı akıcı. bayağı ilgi çekici bir konusu da var ama neden bu kadar yüzeysel yazılmış dedirtti bana.
ana fikri de “her insan yaşının izin verdiği ölçüde davranış gösterir” gibi geldi bana. çerezlik bi kitap oldu.
ileride filmine de bakmayı düşünüyorum.