Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 13 Şubat 2024 22:44 Daha ilk sayfalarından bir tiyatro oyunu olduğunu hissettiren, oynanmak için harika bir atmosfer sağlanmış güzel bir kitaptı. Kitap, küçük bir kafede geçiyor ve bence odadaki her detay okuyucuların anlayacağı şekilde anlatılmıştı. O yüzden de olayın içine girmek hiç zor olmuyor. İçinde birkaç farklı hikaye var ve bu hikayeler kıssadan hisse tarzı işleniyor. Açıkçası zamanda geçmişe gitmek isteyen insanların daha fazlasını istemesini, farklı yollara başvurma çabalarını görmek çok isterdim. Maalesef kitabın böyle bir derdi yoktu ama yine de gayet okunabilir sevimli bir kitap olduğunu söyleyebilirim.