40 50 sayfalık kitap olmasına rağmen olay örgüsü çok güzeldi. Hiçbir zaman sıkılmadığım ve kitabı elimden bırakmak istemedim bir çırpıda bitti. aynı zamanda sonunda benim için açıkcası bir ters köşe oldu diyebilirim geneline baktığımızda kitap harikaydı.