·249 syf.····Okunma: 05 Mart 2024 23:58 Hikayesi ve sonun hikayeye bağlanış tarzı çok güzel bir kitap fakat malesef yazar okuru sürekli alakasız ayrıntılarda boğuyor. Sanki kitap 100 sayfa olacakmış da yazar biraz daha uzatmak için sürekli ayrıntı verip durmuş gibi hissediyor insan. Bu nedenle olmasa bile bu kadar çok ayrıntı vermek bana göre biraz okura güvenmemek anlamına geliyor. Sanki yazar bizim anlatılan yeni durumu durumu idrak edip hikayeye ortak edebileceğimize güvenmeyip işini garantiye almak istemiş. Kısacası benim için çok iyi bir okuma deneyimi değildi ve tek tesellim sonunun güzel bağlanmış olması.