8/10
·416 syf.··
2024 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2024 00:00
Serinin en iyisi buydu sanırım ilk kitap zaten konuyu ve olayları kavramak amaçlı düşünürsek 2 kitap sıkıcıydı bence gereksiz olmuş 4 kitap yerine 3 kitaplık seri olabilirmiş akış ve okuyucunun sıkılmaması açısından 2.kitabı okumasanız bile bi konu akışı bozukluğu olacağını sanmıyorum çünkü istediğimiz ve aklımızda olan sorular 3 kitapta ortaya çıkıp insanı meraklandırıyor 4 zaten güzel olur final kitabı olduğu için artık o merakımız gideceği için ama ne şekilde sonuçlanacak bilemiyorum okuyoruz bakalım 1. Kitap da çok fazla karakter yoktu 2. Kitapta karakterler ekleniyor 3. Kitap çok daha iyi tek bir yerde geçmiyor mekanda değişiyor ama seri güzel okunulabilir fakat mükemmel değil çok daha iyileri olduğunu düşünüyorum tabi kişiye göre değişir ama bu tarz serileri seven biriyseniz okursanız pişman olmazsanız
1000k
Ötanazi Okulu 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,919 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.