·376 syf.····Okunma: 08 Mart 2024 23:01 Hiçbir kitaba kolay kolay 1 puan vermem ama kitabın başında düşündüğüm kişi katil çıkarsa 1 puan verecektim. Kitap koronavirüsün ilk çıktığı zamanlarda karantina sürecinde geçiyor. Yazar karantina sürecini anlatıcam diye o kadar çok gereksiz detay, boş bilgi , boş diyalog yazmış ki 2020’ye geri döndüm ama o anları yeniden yaşayamadım çünkü o anları yaşatacak duygu yoğunluğuyla yazamamış, ruhsuz bir kitaptı gerçekten. Ciara ve Oliver bir süpermarkette tanışıyorlar. Sonrasında sokağa çıkma yasağı ortaya çıkınca buluşamayacakları için aynı dairede yaşamaya başlıyorlar. Kitap bi günümüzü bi 56 gün öncesini bi 25 gün öncesini bi 37 gün öncesini anlatan saçma bi zaman akışına sahip. Kitabın sonundaki yazarın notunda koronanın olduğu zamanlarda bu kitabı yazdığını söylüyor. Yani keşke bu kitabı yazacağına biraz daha film izleseymiş, kitap okusaymış. Sanırım yazar hayatında hiç cinayet, polisiye kitabı okumamış. Bu kadar ters köşe yazmayı beceremeyen bi yazar daha görmedim ömrümde. Neyse. Bence okumayın.