·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2024 00:28 Serinin final kitabı güzel fakat hızlı ilerleyen bi kitap olmuş sona kadar konular falan heyecanlı gitti acaba mutlu son mu mutsuz son mu diye arada kaldı insan fakat olaylar çoktu işte okul ile ilgili sorun olsun kızın arkadaşları ailesi olsun pek değinilmedi kısa kısa kesilip atıldı biraz daha yazabilirdi 400 sayfa azdı sonu bile çok saçma tamam mutlu son ama yarım kalmış gibi bütün o 3 kitapta sevişmediler hatta 4.kitapta da ve bu sevişme mevzusunu final yapmak saçma olmuş.