·414 syf.····Okunma: 13 Mart 2024 23:56 Kitap sevgisiz ve kimsesiz büyüyen bir çocuğun gelecek hayatında karakterinin nasıl uçuruma gittiğini kalbinde iyi niyetten tek bir parça bile kalmadığını her seferinde yüzümüze vurdu. Aynı zamanda iki sevgilinin kavuşamaması da onların kalbini taslaştırdı. Heathcliff seni kalpsiz Nemrut adam diye diye okudum kitabı. Neyseki sonu biraz memnun etti beni. Anlatımı olay örgüsü keyifliydi.