·704 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2017 22:20 Yazarın dili fazla açıklayıcı ve , akıcı değil kendi anlatımından değilde sürekli başka kişilerden anlatıyor kitabı. Fazla beğendiğim söylenemez.Ama şunu eklemeliyim sadece Final kısmını soluksuz okudum.