Kitap hem gülümsetiyor hem üzüyor. Fazlasıyla beğendim. Gerçek hayattan alıntı ve uyarlama olan bu roman genç bir çocuğun imkansızlıklarına rağmen üretkenliğini bunlarla nasıl mücadele ettiğini anlatıyor. Hayran kaldım ve içtenlikle öneriyorum.
Not: Genel yaş grubu için uygundur.