7/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2024 6. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2024 17:42
Merhaba Çocukluğuna inmek isteyen,anılarıyla harmanlanmak isteyen,geçmiş dediğimiz ama kalbimizde hâlâ yaşadığımız hatıraları yine yeniden hissetmek isteyenler burada mı? Komik ama;yumurtadan çıkan civcivin o tavuk olana kadar yaşadığı,çırpındığı o minik güzel anıları kendinize benzetiin Sayfaların arasındaki çocukluğumuz kokusu,duyguları,kırgınlıkları;satırlardaki geçmişe özlemin,hislerin; teknoloji çağındaki kaybolan sokak oyunlarımızın özlemi gelecek gelecek gözümüzün önüne Belki cümlelerde kendinizi bulacaksınız,küçükkenki küskünlükleriniz gelenektir düşünüze,kuzenlerle olan o uyuma günlerini bi kez daha hissedeceksiniz... Ne yalan söyleyeyim kitabı hem duygusal karmaşayla hem kafamda soru işaretleriyle hem de özlemle okudum. Severekte çevirdim sayfaları Ama sevmediğim tek şey konudan konuya, başlıktan başlığa atlanması bı miktar canımı sıktı.Çünkü duygudan duyguya geçişi bi miktar yordu tuhaf geldi bana Düşünce bakımından çok güzel bi eser olsa da bu eleştirdiğim tek şey.. O kadar güzel sayıp döksemde kitap kısa olsa da hissettirdiği özlem çok hoş.. Keyifli okumalar herkese...
KokuEmrah Akdeniz · Az Kitap · 202412 okunma
·
95 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.