Selam kitap dostları gerçek ve şifa dolu bir hikaye ile karşınızdayım
Yazarın ve doğum sırasında kanalda sıkışıp, sonrasında serebral palsy tanısı alan oğlunun hayatını ve mucizelerini okuyoruz.
Bir anne olarak empati yapmaktan helak oldum okurken. İnanılmaz bir mücadele ve kabul ve akış var bu kitapta. İnanılmaz samimi bir şekilde açmış kalbini yazar okuyucuya. Ne yollar aşılmış, ne engellerle savaşılmış, ne imkansız dedikleri şeyler başarılmış… psişik ameliyat, hooponopono, reiki, aile dizilimi, refleksoloji, homeopati gibi bir çok spiritüel enerji çalışmaları denenmiş. Klasik tıp ve çoğunu hiç duymadığım alternatif tıp dediğimiz çalışmaların bütünü ile bir çocuğun adım adım iyileşmesine şahitlik ediyoruz. Minik küçük değişimler gibi görünse de, aslında çok büyük dokunuşlar okuyoruz. Kalbim sıcacık oldu bu hikaye ile. İyi ki okudum, iyi ki ortak oldum bu hayata. Bu şifa yolculuğuna ortak başka hikayelere de yer verilmiş üstelik kitapta. Başka anneler ve evlatlarını da okuyoruz. Hepsine dua ettim, sevgi aktı kalbimden tüm çocuklarımıza güzellikler diledim, kolaylıkla atılsın tüm adımları, kolaylıkla şifa aksın hepsine
Gerçek bir kahramanlık kitabı dolayısıyla bu kitap. Vazgeçmemek, pes etmemek sunuluyor olduğu gibi. Sevmek ve etkileri anlatılıyor aslında. Yazar bilgi ve tecrübesiyle ışıktan bir yol yapıyor ve tüm şifa arayanlara rehberlik ediyor. Muntazam bir hizmet varlığını ve birliğe hizmetini onurlandırıyorum sevgili Kahraman
Bir de kitapta çok fazla çalışma ve kaynak ve isim not aldım. Hepsini araştırıp okuyacağım, her kişiyi detaylıca inceleyeceğim. Bunun için de teşekkür ediyorum
Keyifle okuyun, kitapla kalın