Okurken sürekli mehmet şimdi kimi kaybedecek diye korkarak okudum. Tam tamam simdi oldu artık mehmetin acıları son buldu derken tekrar mehmetle birlikte ben de yıkıldım. Keyifli diyemicem ama hüzünle okuduğum bi kitap oldu kim bilir belki yazarda bunu istiyodu.