Pusula bir çok bookstagram hesabında gördüğüm bir kitaptı, fuarda görünce de merak edip almıştım ve kesinlikle güzeldi. Ben zaten böyle intikam, teşkilatlar falan olan kitaplara bayılırdım. Pusula da benim çok hoşuma gitti. Mislina bence güçlü bir karakterdi ama tam bir watty girl yani. Az küfür etmedim Mislinaya ama yine de seviyorum onu. 2. Kitabı da en yakın zamanda okuyacağım. Saran bir kitap, kendini okutuyor diyebilirim. Tavsiye ederim.