9/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 16 Mart 2024 14:02
Coelho'nun bana göre en iyi kitaplarından diyebilirim. Hepimiz zaman zaman ölümü düşünmüşüzdür, ne zaman öleceğimizi veyahut ne şekilde öleceğimizi hatta belkide ölümü beklemeyip kendi ölümümüzü bile kendimiz hazırlamış veyahut kıyısından dönmüş olabiliriz. Kitap 20 lerin de olan bir genç kızın intihar girişimi sonucunda gözlerini akıl hastanesinde açmasıyla başlıyor diyebiliriz. Veronika'nin intihar etmesinin asıl sebebi hayatın boş olduğunu ve hayatının bir anlamı olmadığını düşünmesiydi. Doktoru ona öleceğini söylediğinde içinde bir yerlerde hala yaşama isteği olduğunu anladı. Kısacası kitap bize diyor ki:Birilerini rahatsız etme düşüncesiyle yaşama, git ve hayatını yaşa
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2020102,7bin okunma
·
61 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏👏👏 Elinize sağlık. Bende farklı etkiler bıraktı bu kitap. Yazarın beğendim bir kitabı oldu. #kitapseverlertakiplesiyor #dogavekitap #dogavekitapankara Yorumum için blog siteme bakabilirsiniz 👇👇👇 dogavekitap.wordpress.com/2024/03/12/vero...