·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2024 22:48 𝕂𝕚𝕥𝕒𝕡 𝕐𝕠𝕣𝕦𝕞𝕦
Öncelikle bu kitabı öyle bir çırpıda okuyup bitirmeyin, anlayarak sindirerek okuyun. Kesinlikle tekrar okunmayı hak eden bir başucu kitabı oldu benim için.
Kitap bir reçete niteliğinde öyle güzel ilerliyor ki; bölümler halinde kalbi iyileştirmenin tüm detaylarını ayetlerle destekleyerek açıklıyor.
- Acıyı teşhis
- İyileşme yolundaki engelleri kaldırma
- Yarayı iyileştirmek
- Kalbi korumak
- Acıyı tekrar tanımlamak.
Bu başlıklar altında; aslında çoğu bildiğimiz fakat unuttuğumuz şeyleri güzel bir lisanla,farklı bir bakış açısıyla sıkmadan hatırlatmak büyük bir başarı.Bence kitabı da güzel yapan da bu yanı. Severek okudum, kesinlikle tavsiyemdir.