·112 syf.····Okunma: 17 Mart 2024 00:00 İnceleme ne haddime,
Kısacık bir kitaptı ama o kadar anlamlı, o kadar derin hisseler barındırdı ki, naif, incitmeden, kırmadan yazmış şiirlerini. Daha önceden okusaydım keşke diyorum. Ama o zaman belki bu kadar anlamlı olmazdı. Yaşanmışlıklar yaşayan herkes kendinden bir şeyler bulacaktır...
Ne kadar işiniz gücünüz varsa okuyun..
Bu ilk aşık oluşumdur bir kadına.
Bu bir şarkının sebepsiz söylenişi,
Güz yapraklarının toprağa dökülüşü gibidir.
Ben dönerim
Dünya döner.
Dünya döner
Ben dönerim.