Rowan'dan nefret
9/10
·384 syf.··
2024 34. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 18 Mart 2024 05:27
Kitap çok güzel bir küçük kasaba aşkı anlatıyor. İki kızımız Bonnie ve Dakota bütün eşyalarını toplayıp bir kasabaya eski püskü bir kahve dükkanını işletmeye geliyorlar. Sonrasında da arkadaş ilişkilerini, kadın - erkek ve kadın - kadın ilişkinin gelişimini, aile sorunlarını, geçmiş travmaları ve bu olayların üstünden nasıl geldiklerini okuyoruz. Kitapta son 50-60 sayfaya kadar aşırı keyif alarak birçok yerde de gülerek okudum. Bütün karakterleri çok seviyordum ama sonra... SPOİLER!!! Dakota'nin yaptığı hain arkadaşlık? Çocukluk arkadaşı yerine kız arkadaşının kuyruğundan ayrılmaması. Bonnie'yi görmezden gelip olayların dışında tutması. Kızın en önemli gününde yanında olmaması. Tartıştıkların da ettiği sözler. Beni çok kırdı ama sonunda affedebildim. Rowan'in yaptığı şerefsizlik? Kitabın başından beri zaten öküzdü. Peşinden koşan hep kız olmuştu. Bonnie onu ilk öptüğünü yaptığı hareket. İçinden düşündüğü şeyler. Çıldırmalık. Sonrasında kıza destek olarak, ilişkilerini rayına sokarak bunu düzeltti ama hep bi aile problemleri olan 18 yaşına velet gibiydi. Sanki sadece onun problemleri var. Tamam babası ile olan ilişkisine onu görmezden gelmelerine ben de çok kızdım ama... Annesinden telefon aldıktan sonra bütün sinirini kızdan çıkarması ve ona söylediği sözler neydi öyle. Sonrada gidip günlerce kızın ulaşma çabalarını görmezden gelmesi. Yani bir cevap verip durumu kısaca anlatmak ve dönünce çözelim demek çok mu zordu. Tek bunu yapsa bile okeydi. Dönünce de kızın yanına gitmemesi kızın aklına bile gelmemesi. Markette görünce bile kızla konuşmaya çalışmaması. Anca babası diyince kızın yanına gitmesi. Ki bence o özür lafları falan da hiç yeterli değildi. Kız da hemencecik kabul etti. Daha neler. Öyle herşeyde böyle kızı gözden çıkarıp üzecek ise bu ilişki yürür mü? Rowan çok gözümden düştü. Dakota verdiğimiz değerin karşılığını veremedi. İsla da bir sinsilik sezdim sevemedim. İkizler çok iyiydi şahaneydi. Bonnie'yi kimse hak etmiyor bence. (Sırf bu yüzden sinirimden ağladım) Bu kitapta yapılan haksızlıkların böyle üstü kapanıp kolayca geçilmesi yazara karşı aklımda soru işareti bıraktı. Başka kitabını okumadan önce iki kere düşünürüm.
İskoç KaçamağıMeghan Quinn · Ren Kitap · 2024209 okunma
·
82 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.