2/10
·276 syf.··
2024 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2024 00:56
#tutkuaşkvebirögretmen @yilmaz_aribas_itu Selam Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Okumalarınız nasıl gidiyor? Son zamanlarda güzel eserler okuduğum gibi beni tatmin etmeyen eserlere denk geldim. Bazı kitaplar vardır sebebsizce ön yargılı başlarsın ama kitap seni şaşırtır kendine kızarsın neden bu kadar ön yargılı oldum diye.. Kitap gerçekten hakkını vermiştir konusu, kurgusu ile... Ama bazı kitaplar var ki ; ismine, kapağına aldanırsın. Senin için hüsran olur, giden vaktine üzülürsün. Bu kitapta tepki verdiğim bir çok nokta oldu. Tasvip etmeyeceğim onaylamayacağım türden.. Yetişkin içerikli bir çok eser okudum ki onlar konusu gereği o tarzlarda idi ve rahatsız edici boyutlarda değildi. Bu kitapta özellikle bayanları anlatırken tarif ediliş şekilleri beni rahatsız etti. Neden erkekler her gördüğü bayan için kafalarında sürekli fantezi objesi gibi canlanıyor... Kitabın konusunda ki baş Karakterimiz muallim bey Kemal öğretmen.. Ataması yapılıyor ve görev yerine gidiyor. Yolda gördüğü kıza sevdalanır imkansız sevda çok fazla detaylı bilgiler mevcuttu biraz daha yüzeysel anlatılabilirmiş. Yolda gördüğü birini anlatırken bütün ayrıntıları ile özetlemiş Kemal öğretmenin özellikle öğrencileri, bayanları tarif etme şekilleri beni rahatsız etti.. Yani sen bir öğretmensin o şekilde anlatmaman gerekir.. Okurken şunu düşünmeden edemedim.. Biz evlatlarımızı kimlere emanet ediyoruz.. İşini gerçekten aşkla yapan Öğretmenlerimize sonsuz saygı duyuyorum Kitabı elime aldığımda tarihin tozlu raflarından çıkmış bir aşk hikayesi okuyacağımı düşündüm ama çok fazla betimlemeler ve detaylardan dolayı çok fazla duygulara giremedim.. Esma Nur #idealist_okurr #kayseridebirokur
1000Kitap
Tutku Aşk ve Bir ÖğretmenYılmaz Arıbaş · Sokak Kitapları Yayınları · 202154 okunma
·
83 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yorumunuza kesinlikle katılıyorum, bende kitabı tam şu an bitirdim, gerçekten benim için de hayal kırıklığı oldu. Kitapta çok fazla yazım hatası vardı, yani şöyle örnek vermem gerekirse diyaloglarda tırnak işareti veya konuşma çizgisi yer yer yoktu. Ve buda beni fazlasıyla rahatsız etti. Hiç bir şekilde beni etkilemedi yorumunuza sağlık. 🤍🌹