Yorumunuza kesinlikle katılıyorum, bende kitabı tam şu an bitirdim, gerçekten benim için de hayal kırıklığı oldu. Kitapta çok fazla yazım hatası vardı, yani şöyle örnek vermem gerekirse diyaloglarda tırnak işareti veya konuşma çizgisi yer yer yoktu. Ve buda beni fazlasıyla rahatsız etti. Hiç bir şekilde beni etkilemedi yorumunuza sağlık. 🤍🌹