Başta klasik bir aşk kitabı sanacaksınız ama aslında öyle değil. En etkilendiğim kitaplardan birisidir. Kitabın ilk sayfalarını anlamayabilirsiniz ama kitap bittikten sonra o ilk sayfaları tekrar tekrar okuyacaksınız. Benim gibi duygusal şeylere ağlayan biriyseniz eğer ağlayacağınıza garanti veriyorum. Bu kitap sayesinde İzmir'e aşık oldum diyebilirim. Sayfa aralarındaki sözler, aşık olacağınız İzmir ve bu güzel kitap karakterlerini okumanızı tavsiye ederim.