·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2024 17:07 Kitabın bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Kızın güçlerini daha öncesinde bilmesini veya dövüş eğitimi almış olmasını beklemiyordum. Çünkü genellikle çoğu okuduğum fantastik kitaplar da ana karakterler kişilikleri veya sahip oldukları özellikleri farkında olmayıp daha sonra bunu fark ediyorlardı. Bu kitapta böyle olmaması beni en çok etkileyen şeylerden birisiydi. Ana karakterlere verilen özellikler tam yerindeydi ve olayın gidişatı hikaye boyunca kitabı elimden düşmemesini sağladı. O yüzden kitabı heyecanla bitirdim. Ve ikinci kitabı merakla bekliyorum.