Merhaba dostlar
Otobiyografik roman diyebileceğimiz kitap, yazarın hayatından izler taşıyor. İki erkek çocuk sahibiyken eşini kaybeden annesi, Jamaika'lı biriyle birlikte olduktan sonra Kathy'yi doğurur.
Çocukken, annesinin seks işçisi olduğunu öğrenmesi, yatılı okul günleri, ten rengi nedeniyle yaşadıkları, babasızlığı, ağabeylerinden birinin ölümü, ileriki yıllarda annesiyle ilişkileri derken oldukça önemli insani durumlara parmak basıyor roman. Fakat anlatım tarzı bana hiç hitap etmedi. Sevemedim. Edisyonu da maalesef çok eksik.
Okuyan kadinlar kulubu
İle #birharfbirkitap etkinliğinde bu ay "N" harfiyle başlayan kitaplar okuyoruz.
Sevgiyle kalın