·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2024 23:01 BAAAA YYIIILLLLL DIMMMM
Hikayenin işleyişi, karakterler, yazarın dili ve diğer her seyi cok sevdim. Özellikle Elm, ikiliden sonra fav karakterim oldu.. ilk kitap için çok güzeldi. Umarım ikinci kitapta da böyle güzel gider. Yazardan okuduğum ilk kitap diğerlerine de bakmayı düşünüyorumm