·295 syf.····Okunma: 22 Mart 2024 09:56 kitaba gerim gerim gerileceğim söylendiği için başladım. açıkçası gerilmekten çok korkarak okudum. Bir annenin bu kadar korkunç şeyler yapabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti. okurken o kadar dehşete düşmüştüm ki anlatamam. kitabin sonunda kadının yaptıklarını kendi yazdığı bir roman olduğunu düşünmek istemiyorum. Bir insan zihni nasıl bunları yazabilir aklım almıyor. sanki bir film izlemişim gibi hissettim daha çok. sondaki ters köşeyi de o kadar benimsemedim ki kitaba. o yüzden kabullenmek istemiyorum sonunu. ama kitabın sonunu düşünmeden edemiyorum. Şevval kitabın sonunu bizim seçtiğimizi söylemisti. O yüzden ben de kadının manipülatif yalancı biri olduğunu düşünüyorum. kitap okunur mu diye sorarsanız da okunur ama dehşete düşmeye hazır olun.