Emilia Ağaçta Kitap arkadaşımın hediyesiydi.Meraktan okudum. İlk başta çok sıkıcıydı sonra fark ettim ki kitaba dalıp gitmişim gerçekten çok güzel. Ufak detaylar olması da çok hoş öneririmm
Emilia AğaçtaBernhard Hagemann · Genç Timaş · 2019312 okunma