Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 23 Mart 2024 18:22 Bayıldımmmmm
Bir çocuk kitabı olsa da en çok da yetişkinlerin okuması gerektiğini düşünüyorum.
Kahramanımız Addır 11 yaşında bir otistik çocuk. Kendisi gibi bir ablası da otistik. Onlar için normal davranmak ya da insanlara kendilerinin normal olduğuna inandırmak çok zor. Bunun için ekstra bir çaba sarf etmeleri onları yıpratıyor.
Addie bir gün okullarında öğretmenlerinin kasabalarında çok eski zamanlarda cadı olarak düşündükleri kadınları öldürdüklerini duyuyor. Halbuki bu kadınlar sadece farklıydı. Addie kendisi de bu kadınlar gibi farklı olduğunu düşününce onlar gibi dışlandigini düşünüyor. Öldürülen kadınlar ve kendisi gibi farklı olanlar için kasabalarina özür mahiyetinde bir anıt yapılması için kampanya başlatıyor.
Kitap Addie'nin zorbalıkla başa çıkması ve anıtı diktirmesi çabalarını konu ediniyor.