5/10
·208 syf.··
2017 25. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2017 22:42
Konusu bakımından hem değişik hem de biraz anlamsızdı. Fakat gerçekten hızlıca okunup bitirebilecek bir kitap. Okurken sıkılmıyorsunuz ve sürüklüyor fakat ahım şahım bir güzelliği ya da eğlenceside yok. Tatilde falan çerezlik olarak okunabilir. Çizimler de hoş ve başarılı. Tavsiye ederim galiba
Uzumaki 1. CiltJunji İto · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 20171,744 okunma
·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.